שיש בנס ציונה

שיש אל-חי
4.6
מבוסס על 70 ביקורות
powered by Google
רננה באוםרננה באום
14:12 20 Sep 23
חייבת לציין לשבח את שיש אלחי על הסבלנות לאורך הדרך.למרות ששיגעתי, נידנדתי, לחצתי , לרגע לא נגמרה להם הסבלנות והכל במאור פנים ובשירות אדיב ונעים .ובסוף, העבודה יצאה מדוייקת ויפיפייה .וכמובן, שהמחיר פגז ! (ועשיתי השוואות ...)ממליצה בחום!לא תצטערו .
ilanit schendelilanit schendel
07:48 19 Sep 23
רוצה להודות לחברת שייש אל חי על העבודה המדהימה והמקצועית בהתקנת שייש למטבח בדירתנו. רמת גימור,עמידה בזמנים! אפס תקלות! כל מה שהובטח התממש! אין מילים לתאר כמה אנו מרוצים. ממליצה לכל מי שמחפש רמת גימור שלא קיימת לצערי בארצנו. כל הכבוד לחברת שייש אל חי ולרינה בפרט. אוהבת אתכם. תודה על הגשמת חלום ❤️
מלי גנוןמלי גנון
06:57 14 Sep 23
אין על השירות ומקצועיות מס׳1 ממליצה בחוםאתם אלופים
Moshe KatzMoshe Katz
12:11 21 Aug 23
בתאריך 28/7/2023 יום שישי הזמנו אצל נציגים רינה ואיתן משיש אל- חי החלפת שיש וכיור למטבח , הייתה חווית קניה נהדרת , אדיבים נחמדים , והבינו את רצון הלקוח3 ימים לאחר ההזמנה הגיעו נציגים למדוד את המטבח ,שבוע לאחר בתאריך 5/8/2023 הגיעו מרכיבים פינו את השיש הישן והכירוהרכיבו באותו היום את השיש והכיור החדש לשביעות רצוננוכל הכבוד לכםאתם מקצועיים , ואדיבים ,
חנה לויחנה לוי
06:07 21 Aug 23
ברגע שהתחלנו לעצב את המטבח בדירה החדשה ידעתי שאני רוצה לבחור אנשי שיש מקצוענים, כי אני עובדת הרבה במטבח וצריכה משטח שיתן לי מענה כמו שצריך. אני רוצה להגיד תודה לאמנון וירין על השירות מכל הלב, על שיש אל חי שהגשימו לי חלום. העבודה ברמה הגבוהה ביותר וכך גם כל התהליך מרכישת השיש ועד ההתקנה. תודה!
שיש ברמה גבוהה מאודלקחנו את האינפיניטי שירות מעל המצופהכל התהליך היה פשוט ומהיריומיים אחרי המדידה כבר היה מוכןהגיעו צוות של מתקינים מקצוענים מאוד עשו חיבורים של הגידים כאילו כל השיש פלטה אחת שלמהיצא מושלם!!
אלעד גרג'יאלעד גרג'י
14:23 20 Oct 22
הגענו לשיש אל חי בראשל"צ וקיבלה את פנינו רינה האלופה. היא עזרה לנו להתאים שיש למטבח שלנו ובחרנו בעצתה שיש אבן קיסר 501. יצא מושלם! תודה רבה על השירות החם ועל האיכות הגבוהה 🙏🙏
Simon KSimon K
15:36 04 Sep 22
החוויה מתחילה במכירות באולם התצוגה !!נמצאת שם גברת בשם רינה , סופר מקצוענית היודעת להקשיב וכמובן לייעץ .ייעוץ זה מאפשר לך קבלת החלטה ושקט נפשי .המוצר הגיע מושלם ללא פגמים, וההתקנה מקצועית הן של הגרנית פורצלן והן של הכיור .רוצה לומר תודה !!!שמעון קרןמודיעין
רונית פרץרונית פרץ
14:12 31 Aug 22
צוות מיקצועי אנשים אמנים ומקסימים וסחורה מצויינת ממליצה מאוד
דניאל שליטדניאל שליט
06:09 01 Aug 22
מקצועיים ואמינים. עמדו בזמנים ושלחו מתקין מקצועי מאוד ופרפקציוניסט.מומלץ ביותר!
yotvat shemeryotvat shemer
06:19 30 Jul 22
תודה רבה לכם צוות אל חי !!!!רינה, תודה על תשומת הלב מהביקור ההתחלתי בסניף וליווי מכירתי גם דרך הטלפון, תודה שלא התייאשת מהשיגעונות שלי חחחצוות ההתקנה הגיע ועשה עבודה מעולה !! תענוג לעינייםיודעת שאמשיך להמליץ הלאהאלופים !!!!!
Sima ZetserSima Zetser
10:02 21 Jul 22
שירות מדהים של רינה המקסימה!רכשתי משטחי קיסר למטבח ולחדרי אמבטיה מבלי להגיע ורינה גרמה לי להרגיש 100% ביטחון עם הרכישה. קיבלתי מחיר הכי טוב מכל האפשרויות שבדקתי, לא הייתה בעיה להחליף צבע לאחר ביצוע ההזמנה (לפני הורדה ליצור כמובן), ביקשתי התקנה דחופה וקיבלתי, הכל עם חיוך ומילה טובה. ממליצה בחום לקנות בשיש אל-חי!
ליבנת דניאלליבנת דניאל
08:14 15 Jul 22
אין שירות כזה ואיכות עבודהה מעולהההההכי מרוצים בעולםםםם
נטלי והבהנטלי והבה
04:03 23 Jun 22
הגעתי לשיש אלחי לבחירת שיש לדירה שלי, קיבלתי שירות מקצועי, חם ונעים. הגיעו למדידות באופן מקצועי ביותר. השיש שעליו המליצו לי אנשי הצוות מדהים ביופיו ובמגע. מרוצה מאוד מהתוצאה, היחס וזמן התקנת השיש. ממליצה בחום!!
Sigal LavidSigal Lavid
05:45 17 May 22
היינו מאוד מרוצים מהיחס, ההענות , השירותיות והעבודה עצמה. הזמנו דקטון לפני החג והם עמדו בהבטחה לבצע את העבודה בזמן קצר ובאיכות טובה. המתקינים היו אנשים טובים , נעימים ושירותיים ומקצועיים. עבדו בשקט בנעימות ודאגו כל הזמן לסביבה נקייה. רינה מהמשרד נתנה מענה מהיר לכל נושא שעלה והשירות שלה היה מעולה. ממליצים!
js_loader

מבחר ענק של דגמי שיש בנס ציונה לכל מטרה, החל משיש למטבח ועד שיש לחיפוי. 'שיש אלחי' הינו משווק מורשה של מיטב סוגי השיש בישראל ומאפשר לכם לבחור את הדגם המתאים ביותר עבורכם מתוך שלל סוגים, דגמים והרכבי חומרים. אל תתפשרו על האיכות ואל תשלמו מחירים יקרים! התקשרו אלינו עוד היום או שלחו הודעה לייעוץ, לפגישה באולם התצוגה שלנו (במרחק של 15 דקות מנס ציונה) ולהצעת מחיר משתלמת במיוחד.

שיש בנס ציונה

שיש למטבח בנס ציונה

שיש למטבח בנס ציונה הינו הסוג המבוקש ביותר בקרב מי שמחפש שיש ולמען האמת בחירת שיש למטבח היא אחת ההחלטות המורכבות שיכולות להיות. משפצים דירה או נכנסים אל בית חדש? לבחירת השיש המתאים למטבח חשיבות עליונה מפני שהתאמה נכונה יכולה לעשות את ההבדל בין מטבח מעוצב ושימושי לבין משטח עבודה בעייתי הן מבחינת העמידות והן מבחינת הנראות.

הודות למבחר העצום שאנו מביאים לכם, באפשרותכם להתאים את השיש המושלם למטבח שלכם לפי אופי השימוש, העיצוב וגם לפי התקציב. אנו משווקים מורשים של מיטב יצרני השיש בעולם ולצד זה אנו גם יבואנים ויצרנים של שיש טבעי. כדי להבין את ההבדלים ואת המשמעויות בואו ונעשה קצת סדר בדברים.

משווקים מורשים של משטחי שיש למטבח

מרבית מותגי השיש שמשווקים כיום בישראל אינם עשויים מאבן טבעית אלא מתרכובות כאלה ואחרות כשכמעט בכל המקרים מדובר על משטחי גרניט פורצלן או משטחי קוורץ. שני המשטחים האלה מיוצרים במפעלים ברחבי העולם ולמען האמת הם בכלל לא עשויים משיש אלא מחומרים שבתהליך מסויים יוצרים משטח דמוי שיש.

בין המשטחים האלה ניתן למנות שיש אבן קיסר, למינם האיטלקי, שיש דקטון של קוסנטינו, משטחי סיליסטון של אותו יצרן ומשטחי שיש אינפיניטי.

כל אלה מותגים חזקים ומוכרים שתופסים למעלה מ-80% מנתח השוק ואף אחד מהם לא עשוי שיש טבעי. זה לא צריך להטריד אתכם מהסיבה שכל המשטחים האלה נחשבים לאיכותיים ועמידים מאוד ובצירוף המגוון הקטלוגי המרשים שלהם, ניתן למצוא בקלות את מה שהכי מתאים למטבח ולכיס.

יחד עם זאת חשוב להבין את הנקודה הזאת מפני שאם המשטח מיוצר במפעל, הוא גם כולל אחריות מהיצרן אבל כדי ליהנות מהאחריות הזאת, היצרן או היבואן מתנים את האחריות בכך שהמשטח ירכש אצל משווק מורשה מתוך מטרה להבטיח שהמשטח יותקן על ידי מי שהוכשר לכך ושיש לו את הידע והיכולות להביא לידי ביטוי את כל היתרונות של המשטחים האלה.

זה המקום שבו חשוב שתדעו ששיש אלחי הינו משווק מורשה של מרבית הסוגים של שיש למטבחים בנס ציונה ובין היתר תוכלו למצוא אצלנו משטחי אבן קיסר, שיש דקטון, אינפיניטי ועוד.

אתם לא צריכים להסתפק במבחר מצומצם. פשוט תגיעו אל אולם התצוגה שלנו שממוקם 15 דקות נסיעה מנס ציונה ותתחילו להתרשם מאינספור משטחים מסוגים, מחירים, צבעים ומרקמים שונים. יועצינו ישמחו לסייע ולעזור לכם לבחור את המשטח האולטימטיבי עבורכם. רק בשיש אלחי תוכלו להתרשם ממאות דגמים של שיש למטבח של היצרנים המובילים בעולם וליהנות משירות מעולה, אחריות מלאה, התקנה מקצועית במיוחד ומחירים הוגנים ואטרקטיביים מאוד.

שיש טבעי בנס ציונה

שיש טבעי שונה מכל המותגים שהזכרנו קודם לכן מפני שבניגוד אליהם, השיש הטבעי נחצב מהאדמה כשכל לוח שונה מהשני ולמעשה אין יצרן ספציפי שנותן עליו אחריות. אם אתם מחפשים שיש טבעי, לבחירת היבואן והמתקין יש חשיבות גבוהה עוד יותר מפני שבהיעדר קטלוג שממנו ניתן לבחור את הדגם הרצוי, יש צורך במתקין עם מבחר מרשים ורחב של לוחות שיש טבעי. כמו כן חשוב שתהיה לכם אחריות ושהשיש יהיה איכותי.

אנו יבואנים ומתקינים שיש טבעי איכותי ממגוון סוגים ומזמינים אתכם להגיע ולהתרשם מעשרות רבות של לוחות של שיש טבעי שקיים אצלנו

חיפויי שיש בנס ציונה

שיש בנס ציונה אינו משמש רק כמשטח עבודה במטבח והודות למראה המרהיב והעמידות הגבוהה, משטחי שיש מעולים גם כדי לחפות קירות במקומות שונים. זה יכול להיות חיפוי חיצוני אך במיוחד בשימוש פנים ובכלל זה חיפוי למטבח וכן שיש לאמבטיה.

חיפויי שיש הם פתרון יוקרתי ומאוד פרקטי אך כדי ליהנות מהיתרונות שלהם חשוב לבחור במתקין שיש מקצועי שמשתמש בלוחות איכותיים ומעניק לכם אחריות על העבודה. בשיש אלחי מתמחים בחיפויי שיש ומציעים לכם מגוון רחב של אפשרויות מרהיבות שמתאימות לכל צורך ולכל כיס.

רכישת שיש למטבח גם בדירה חדשה

רכשתם דירה חדשה בנס ציונה ואתם מתלבטים אם לשדרג את השיש אצל הקבלן או לפנות לחברה חיצונית? כדאי שתדעו שאנו מציעים לכם מגוון עצום של אפשרויות איכותיות במחירים מאוד אטרקטיביים שלעתים קרובות יכולות להתגלות כמשתלמות יותר ביחס לשדרוג שיש אצל הקבלן (לרבות ההנחה שהוא נותן לכם). פנו אלינו עוד היום כדי לשמוע על המגוון העצום שיש לנו להציע לכם.

מעוניינים לשמוע עוד? לשוחח עם יועץ, להתרשם ממגוון הדגמים או לקבל הצעת מחיר? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לעמוד לשירותכם.

שיש באזורים סמוכים לנס ציונה

שיש בראשון לציון | שיש בחולון | שיש ברמלה